با امضای تفاهمنامه میان آموزش و پرورش و آبفای هرمزگان؛
آیین امضای تفاهمنامه همکاری میان ادارهکل آموزش و پرورش هرمزگان و شرکت آب و فاضلاب استان با هدف اجرای طرح فرهنگی و آموزشی «سونرژی» برگزار شد؛ این طرح با محوریت آموزش دانشآموزان و فرهنگیان، به دنبال نهادینهسازی فرهنگ مصرف بهینه آب و تربیت نسل جدیدی از سفیران صرفهجویی در استان است.